Back 2 school...

...med feber! Börjar skolan med att ha feber och extremt ont i halsen. Hela kroppen gör ont och jag sov ingenting inatt..  Helt slut känner jag mig. Har tagit ipren och alvedon i mängder idag och ska snart ta ett gäng till. Trycker i mig halstabletter också. Orkar verkligen inte vara sjuk! =(

Hursomhelst så var det första riktiga skoldagen idag. Igår  var det bara lite samling i en timme och fick schemat och sånt där. Världens bästa schema har vi fått typ, haha! =)
När vi slutat drog jag och Fanny ner till stan och kikade i lite butiker och sen tog vi käk på Café Coretto. Fast kunde typ bara käka salladen för min burritos (stavning) var för stark för min hals..
Köpte en jeanskjol och ett svart/grått linne med nitar på bröstet från H&M. Blev också en gosig marinblå kofta från BIKBOK.
Var hemma vid 18 tiden och la mig i sängen och blundade. Vaknade upp kvart över 19 och begav mig ut till hästarna och fixade stallet.
Sitter just nu i min vinterjacka och tröja och fryser och pain i hela kroppen! Inte kul alls...

Hoppas allt är bra med er iallfall!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0