Hej bloggen

Sitter i sängen med laptopen i knäet och mobilen brevid och har grymt ont i vänstra sidan av nacken konstigt..
Hursomhelst. Kom in från stallet för ett tag sen. Mockat, delat ut mat, tagit in hästarna och täckena på, ja ni vet allt det där som man gör varje dag! De är iallfall nattade nu så jag kan sätta på en film och bara gosa ner mig i soffan och njuta.. =)

Gick en sväng förrut med Busan och mammas lilla vovve (mamman till Gucci). När vi kommit halvvägs fick jag för mig att springa sista biten hem. Det var underbart! =) Synd bara att de gympaskorna som jag har inte går att springa med. Får blåsor på insidan av foten. Heter det hålfoten? Hmm..  Dags att köpa ett par löparskor? JA! ;)

Hände något idag som fick mig att gråta lyckotårar! :') Känner mig så lycklig nu!

Kram, hörs kanske senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0