Stan med Yazmina

Idag har jag jobbat i ca 2 timmar. Emilias sista dag idag, vilket vi firade med en mumsbit igår.

Efter jobbet fixade jag mig och drog in till stan där jag träffade Yazmina. Så sjukt saknad.
Vi gick i runt i lite affärer och sen åt vi lunch på café Coretto. Riktigt mumsigt var det. Sen blev det en fika på Waynes Coffee, äppelpaj med vaniljsås och en hallonsmoothie. Det var ju inte den bästa pajen jag ätit, hehe. 
Köpte en svart klänning på Gina och efter det var det dags att åka hem igen.
Mycket trevlig och mysig dag på stan! =)

Varit ute och gått en lång sväng med Busan. Riktigt skönt var det. Rensa tankarna och gå i takt med musiken...

Nehe, upp tidigt och att jobba väntar imorgon och en massa annat, så nu blir det sängen för min del!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0