Regn

Detta eviga regn.. Eller, hehe, det har ju bara regnet i två dagar, men ändå. Jag vill ha sol, blå himmel och svalkande vindar...!
Har kollat på lite skor på Nelly och kärat ner mig i två stycken! =)
Gick och la mig vid 4 inatt och sen vaknade jag klockan 10 & släppte ut hästarna. Tog ett glas mjölk och sen la jag mig i sängen igen & somnade... Vaknade vid halv tre tror jag av att pappa hade lagat mat.
Denna dagen har varit seg. Det har regnat, passat lillebrorsan lite, bakat kladdkaka och snart ska jag ut & gå med två vovvar. Städa färdigt mitt rum måste jag också göra, haha.

Ha det bra, kram

One day, I will be the one I were.
I will be that happy girl again,
who had a smile on her face and loved the life.
Cause trust me, I'm done with the things that make me sad.
I'm done with you. It doesn't matter if you will try again.
- I wont come back until you have changed.
And I'm done with me. I don't like the girl I see in the mirrow.
I will be the one I were. That girl with a smile on her face.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0