Nitar

Drog till stan och träffade min kära vän Nevena, som jag inte träffat på evigheter! Åh så underbart att träffa henne igen!

Vi kollade runt i lite affärer och letade efter nitskärp & det där perfekta klackarna. Vi hittade det vi sökte, såklart. ;)
Nevena fick sitt coola nitskärp och jag ett par snygga klackar. Riktigt nöjd är jag. Svarta och med svarta nitar framtill och perfekta till höstens fester.
Blev en massa andra bra saker köpt och vi slog oss ner på en pizzeria och beställde en väldigt mättande pizza. Tunnbröd & kebab med sallad och pommes på. Mumsig är den!
Mätta, då menar jag verkligen mätta, gick vi och köpte skorna och vandrade runt i stan.
Hade en riktigt trevlig dag med älskade Nevena! =)

Trött efter en dag som har varit fullt upp hela tiden.
Köpte nya SOLO också såklart. Blir att läsa lite i den innan det blir dags att krypa ner i sängen.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0