091213

N a t t b l o g g .

T ä n k   a t t   d e t   b a r a   ä r   e l v a   d a g a r   k v a r   t i l l   j u l a f t o n !
Idag är det ju Lucia också, glöm inte att kolla på svt 1 klockan 7 eller 18:15.


Idag har jag kollat på innebandymatch med Amanda och Madde. Kom hem och plockade undan lite grejer i lägenheten och sen gick jag till min fina häst och red henne en sväng i skogen. :)
Sen fixade jag stallet och efter det hade pappa lagat mat. Blev efterrätt också senare på kvällen. Sen kollade vi på filmen som gick på fyran - Laws of attraction.
Bytte nyss lakan i sängen och bytt duk på soffbordet till en julduk. Sen har jag även pyntat lite smått. :) Mer blir det "imorgon".

Nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon. Massa plugg och annat som ska göras!

Godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0