091217

Kan ni fatta att det bara är en vecka kvar till julafton?

Det är väldigt mycket snö här, otroligt att det kom en decimeter på en eftermiddag-kvällen! :) Nu är det ju mer så klart! 

Försökte bygga en snögubbe med min lillebror igår, men gick inte så bra då det känns som all kram-snö försvunnit. Det blåste rätt mycket igår med. 

Idag är det en bitande kyla! Brrr! Säger jag bara.. 
Och ja vad har man gjort denna dagen?
Efter skolan så drog jag och Fanny ner på stan och chillade runt där. Handlade en julklapp till min lillebrushaa. 
Sen blev det hem och plockade undan lite i lägenheten och sen somnade jag till Biggest Looser, så vet inte vem som vann, haha.
Efter det skjutsade pappa mig till Amandas kille Thomas lägenhet där jag skulle hämta min extra-madrass och väska som jag tog dit i måndags när Amanda och jag skulle sova där.
Sen åkte pappa och jag till mormor o morfar där vi skulle hämta min lillebror. Och min stackars mamma har nog jobbat hela dagen... Men tror att hon har kommit hem nu?
 
I M O R G O N   Ä R   D E T   J U L A V S L U T N I N G . Så sjukt underbart och efterlängtat. Så nu ska jag gå och duscha och sen sova. :)

G o d n a t t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0