dålig uppdatering

Hej bloggen! Förlåt för dålig uppdatering, men har varit upptagen nästan hela tiden, fint väder, vännerna och sen så har jag inte mått så jättebra! Men nu så kände jag att det var dags att slänga in ett litet inlägg!
I onsdags drog jag ju som sagt till stan och träffade Nevena. Det blev lite shopping så klart! En svart väska & plånbok från accent,  kofta och hårband från Monki. Bilder kommer sen. Hade som vanligt en bra dag med Nevena! =)
Igår så tog jag det bara lugnt i värmen. Hände inte så mycket, bakade vaniljmuffins med min lillebrors kompis, hehe. Goda blev dom. =)
Idag har jag varit med papi och handlat. Blev ganska mycket. :P Just nu sitter jag och kollar på tv + äter en liten bit mörk choklad. Snart är det dags för mig att sova, fast jag är inte alls så trött, nattuggla som jag är, hehe. =) Hoppas ni mår bra, det gör iallfall jag!

Puss och kram, sovgott


Onsdagens look.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0