Hallå bloggen

Igår kväll kom Amanda, Robin, Ludde, Simon och Arvid hit. Vi satt ute på altanen och hade det trevligt.  =)
Killarna åkte hem några timmar senare och så gick jag och Amanda hem till henne sen cyklade jag hem till mig själv. La mig efter 3 någon gång, haha.
Vaknade halv 8 och städade lite sen gick jag och la mig och försökte sova, vilket jag tror jag inte lyckades med. När man behöver sömnen som mest så går det inte att sova, bu på det.
Vädret är väldigt knasigt idag. Sol, regn, sol, regn, sol och nu regnar det igen och solen skiner. Suck. Vill ha tillbaka sommarvärmen, den blå himlen och solen som steker. Mmm..
Nej nu ska jag försöka vila en liten stund. =)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0