Hej bloggen

Jag är helt slut idag. Jobbat, tjänade lika mycket som igår och nu är jag så sjukt trött. Sov ingenting inatt, blä. Vaknade hela tiden och kollade på klockan. 02:23... 03:45.... 04:14... 05:25... 05:59.... 06:40.... och sen fem minuter senare ringde klockan. >.<  Iallafall så kom Emilia & hennes pappa och hämtade mig tjugo i åtta, sen bar det av till jobbet.
Efter jobbet så åt jag middag med pappa, lillebrorsan och C. Mamma jobbade. Tog in hästen och sen sov jag en liten stund, haha. Efterlängtat om något.
Gick upp en stund senare och red ut i skogen på min fina häst. Jobbade mycket med henne och hon gick så bra! =') Sen blev det duschen och packa lite saker för ijag skulle åka till Emilia. Blir onsdags-mys och jag ska sova här. Och imorgon är vi lediga! Så skönt! Haha.
Just nu sitter vi här med varsin dator och försöker komma på ett namn som Emilia ska heta på sin blogg. Hmm..

Hörs senare, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0