Konstiga ljud.

Hej på er!
Vet att min uppdatering varit dålig, men har inte haft den där orken.
Igår såg jag en super härlig Disney-film klassiker med min lillebror. Älskade alltid den när jag var liten, så man blir så lycklig av att se gamla härliga filmer! Den får mig inte bara att bli lycklig utan att bli lite starkare också. Mm, den är så bra! =)
Idag har det hänt grejer. Målat och fixat. (y). Sovit, kollat på tv och saknat min mobil.(!) Har inte blivit så mycket data nu de senaste dagarna när man har haft en hel del att fixa. 
Och just nu är jag lite... rädd?.. Det låter så konstigt ute.. Först låter det som om en bil är precis utanför och kör sakta.. Sen när jag går ut  för att kolla så bankar det till lite tyst några gånger, men jag kan inte bestämma mig från vilket håll ljudet kommer ifrån. Jag går in i mitt rum igen och fortsätter att lyssna på lite musik. Men en stund senare så hör jag ett ljud igen. Det låter en gång och högt! Som ett "bang!". Jättesvårt att förklara... Men det låter typ som ett skott fast med plåtljud? Hmm,hehe, ja.. Sen så fortsatte jag lyssna på min musik och så hör jag ett konstigt ljud IGEN. Jag stänger av musiken och ljudet slutar typ 2-3 sekunder senare.. Lustigt. Och det låter som om det hela tiden är en bil utanför.. Haha. Det låter ju helknäppt asså! =) Nej nu ska jag sluta tänka på sånt och fortsätta lyssna på Elin Ruth Sigvardsson och Lars Erikssons låt - Love. Min favorit just nu! För att lyssna på deras låt, klicka här. Och nu har det slutat att låta konstigt, haha. ;)

Puss och kram, sovgott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sånt dära e läskigt =O

2009-07-12 @ 09:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0