Tidsfördriv

Hej på er
Mitt dag har varit bra och dåligt. Ena stunden är jag lycklig och andra deprimerad. Men just nu.. Ja, nu är jag lycklig! Haha. Jaaaaaaaaaaaaaaa!  =) Men jag borde sova vid det här laget, p.g.a. jobb imorgon. Men orkar inte, haha. Så det blir lite tidsfördriv med det här..

VEM.
Vem är i rummet med dig?
En av mina voffsingar, Busan
Vem fick du sms av senast?
Amanda.

Vem pratade du senast i telefon med?
Emelie.
Vems hus var du senast i? 
M & P.

Vem sa du senast "jag älskar dig" till?
Emelie.
Vem önskar du att du var med nu?
Lite olika, faktiskt. Men just nu saknar jag tre st väldigt mycket.

VAR.
Var är din telefon? 
På skrivbordet, jämte mig.
Var är din mamma?
Uppe.

Var sover du?
Rätt ofta i sängen faktiskt, haha.
Var fick du tag på tröjan du har på dig?
Kompaniet.
Var åkte du senast bil?
Till stan, och sen hem.
Var i ditt rum är du?
Typ mitt i lite till vänster? Haha.

VAD.
Vad åt du senast?
Knäckebröd.

Vad är det för färg på dina byxor?
olivgröna.
Vad är den närmaste saken som är blå?
pennor och en sån där "burk" man har pennorna i.
Vad har du på fötterna?
Inget.
Vad är din favoritfärg?
Blå, grön, rött, möörk lila, rosa, massa olika.
Vilken är din favorithemsida?
Har många favoriter.
Vad hör du just nu?
Elin Ruth Sigvardsson & Lars Eriksson med låten Love.

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus?
Igår. (iförgår.)
När träffade du din pappa senast?
Några timmar sen.
När duschade du senast?
Igår.

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter?
Håller inte direkt en tidtagare i min hand, men ja.
Sovit i någon annans säng?
Ja.
Hånglat på en bio?
Nej.
Hånglat i skogen? 
Hahah, ja. 
Målat om ditt rum?
Ja, mitt nya.
Sovit i en säng med någon av samma kön?
Ja.

Varit på ett plan?
Ja.
Sovit till tre?
Klart.
Älskar eller saknar någon just nu?
Ja, både och.


Hmm....


Kommentarer
Postat av: MARIA

"Hånglat i mer än tre minuter?

Håller inte direkt en tidtagare i min hand, men ja."



HOHO Jennie är lite Maria wannabe :D:D<3

2009-07-13 @ 19:02:48
URL: http://bensinmaaack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0