älskade värme

Idag har det varit riktigt fint! Mina "streck" på axlarna är nästan borta och lite mer färg på kroppen också! =)
Busat lite med min lilla sötnos Gucci. Och hon älskar att leka, haha. Så fort hon hör: "Ska vi leka? Ska vi leka?" Så hoppar hon framför en och är taggad! ;)

Jag är så grymt sugen på jordgubbar, haha. Känns som det var evigheter sen. Mmm jordgubbar är så gott... På tal om Mmm, är det någon som har smakat Marabou Sommar, den med choklad och jordgubbar? Vissa säger att den är god, andra säger blä. Så hiss eller diss?

Puss på en underbar dag ♥





Gucci sötnosen


Ja, där ser ni på axlarna de små "strecken" som ska solas bort.


Min lilla älskling Gucci med sin välanvändna kyckingleksak, ;)


Buuuus med G


Lilla G tog ett skutt!
©


Kommentarer
Postat av: . . .

Svartsjukan stiger över att du blir så brun ! ^^

jag ska minsann skaffa mig en sån liten doosehund när jag blir "äldre" haha xD

2009-06-29 @ 21:01:29
URL: http://fannysjogren.devote.se
Postat av: Marabou

Mmm.. den är god :)

2009-06-29 @ 22:13:04
Postat av: Märiää

Angelica tryckte in en bit i munnen på mej i förrgår och av det lilla jag hann smaka innan jag spottade ut det smakade det inte allt för hemskt faktiskt. Men ja, som du vet är ju jag inget fan av godis överhuvudtaget, hoho :D

2009-06-30 @ 11:35:21
URL: http://bensinmaaack.blogg.se/
Postat av: nevspevs

hihihohohoo gooooose vovve!:D

2009-07-01 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0