årets första dopp!

IGÅR
(Ja, som det stod i förra inlägget så var det  en bra dag igår. Varför allt var så bra nämner jag inte för det är en liten hemlighet. =)
Steg upp, fixade lite saker och bara tog det lugnt. Sen kom min mormor & morbror och hälsade på. Strax därefter kom Victor,  en kille som ska jobba med mig. Det blev en promenad en sväng med hundarna och sen film på 5:an. Den var inte så jättebra, men helt okej. Efter filmen kröp jag ner i sängen nästan direkt.)

IDAG
Ja som sagt så steg jag upp tidigt idag... klockan sju! Åh jag ville fortsätta ligga kvar i min sköna säng.. Men jag lyckades ta mig upp & duscha. Snabb frukost och så åkte jag, Emilia och Victor ut till jobbet med pappa.
När vi inte orkade jobba mer så åkte vi till sjön och badade. Mitt första dopp iår! Vet att jag är lite sen med det kanske, haha, men nu jag har iallafall badat!=) Efter badet åkte vi hem till Emilia, åt glass och sen kollade vi på filmer när hon & jag var små och spelade upp teater, hade kabaré under mellanstadiet och när alla nior hade en "klassdansuppvisning" på julavslutningen. Haha så många minnen. Sen åkte jag och Victor hem igen & då blev det mat och film, Inside Man. Har sett den lite innan och den är rätt bra. Nu ska jag sova för att det blir upp tidigt imorgon igen. Gäääsp på det. Är så sjukt trött!

Godnatt och njut av sömnen! =)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hihi okej , det blev jobb bad och dator för mig :)

2009-06-23 @ 18:40:15
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0