En liten runda på stan med Nevena!

Idag steg jag upp halv 9 och fixade lite saker, duschade och sen åkte jag till  vårdcentralen 10:30 för att kolla mitt lillfinger som jag klämde på Valborg, vilket är ett ganska bra tag sen nu och det har inte blivit bra än. De tyckte att jag behövde röntga det, så jag åkte in till stan och träffade Nevena och gick bort till sjukhuset. Vi satt och väntade i 40 minuter efter att jag hade röntgat det och vi pallade inte sitta kvar så vi gick och shoppade lite istället, haha.
Blev två klänningar från H&M. Söta sommarklänningar tycker jag! Vad tycker ni? (dålig kvalité på bilden.)
När vi shoppat klart så skulle Nevena cykla hem, vi sa hejdå och sen gick jag bort till bussen. Där träffade jag Amanda S och hennes syster Madde.
Alltid kul att vara med Nevena. Hennes humor är kalas!
Nu är jag hemma och är sjukt trött, men ska försöka orka gå en sväng med B iallafall. =)

Kraaam

Från H&M.


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Tack så jätte mycket :) du verkar ha en fin blogg du med. Ska spana in! Kram

2009-06-15 @ 18:54:20
URL: http://linnlicious.blogg.se/
Postat av: MARIA

Mktmkt söta :)

2009-06-15 @ 22:34:48
URL: http://bensinmaaack.blogg.se/
Postat av: Nevs

mwhihihii du är för go lilla Jensson! :D<33 vi ska allt ta och gå på stan igen när så gort studiebidraget kommer javisst dude! hahah

2009-06-17 @ 15:18:51
Postat av: sara

haha :D jag har en sån svart klänning , sån vit du köpte ;p



hade beslutångset , tyckte båda var fina, men de fick bli en svart klänning till mig.

men dom är söta!

2009-06-18 @ 16:09:59
URL: http://saarah92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0