Godnatt bloggen

Blev som sagt en sväng till stan idag med Emelie, Mia & Malin. Vi käkade på ett café och jag åt en tacotallrik. Mums!
Sen kollade vi runt i lite affärer och jag hittade ett par fina skor som jag ville köpa, men finns det i min storlek? Nej, för dom var slut. Så typiskt när man hittar ett par skor som man gillar. Efter det åkte vi hem till Emelie igen och fixade min klänning som jag ska ha imorgon och Emelie har lite beslutsångest om vad hon ska ha på sig, så det blev lite till att prova lite olika outfits. Sen kom Pehrsson & Simon hit och så klippte E hans hår, tumme upp. Efter klippningen blev det till att hänga med dom en sväng med Pehrssons bil.  
Kom precis hem och känner mig rätt så trött ja. Imorgon så är det midsommar! =) Ska bli så sjukt kul, yeah!
Tandborstning på g och sen nana kudden. Men först lite nattmat, hihi.

Sovgott pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0