header

Hallå hallå! Nu har jag äntligen fixat min lilla header, tack Maria för tipsen. Vi lyckades lösa detta tillsammans via msn, haha.
Vad tycker ni om headern? (Jag har själv gjort den och bilden på "maskrosen" är givetvist tagen av mig).
Egenfotade bilder som laddas upp här i bloggen kommer att vara markerade med copyright, vilket betyder att ni har inte tillåtelse att ta mina bilder. Tack.

Ikväll har jag verkligen bara tagit det lugnt. Det har varit gäster här hela dagen och jag behövde inte vara med, så jag valde att ut och gå en promenad med B. Solen sken och himlen var blå. Älskade sommarväder, är du på väg? Hoppas verkligen det, så man kan sola och bli brun och vara ute och slippa frysa! =) 
Idag började det en ny serie, Privileged. Någon som såg den? Jag kollade bara lite i början, men den verkar bra, så blir nog att kolla på den nästa vecka också.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

VI ÄR BÄST :D

Åh, jag skulle kollat påden där serien, men jag fattade inte när den började så pallade jag inte sen ><

2009-06-15 @ 00:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0