HELG = sov morgon! =)

Sista dagen på jobbet idag denna veckan och imorgon, äntligen blir det sov morgon! =)
Dagen var lite som vanligt, upp klockan 7, jobba och sen hem, duschade och så blev det käk, fast ikväll åkte Victor hem till sig.

Någon timme senare kom Jennie &Johan hit och hämtade sin lilla valp. =) Blev lite kex, crème bonjour och ost.  Gott.
Nu är jag helt slut och känner mig riktigt stolt över mig själv, för att jag orkade stiga upp varje morgon och bet i det sura äpplet. Men pengar, pengar, pengar tackar man inte nej till. ;)

Nu ska jag kolla på tv, fixa lite med de små djuren, bädda sängen med nya lakan och sen sova! Mm, älskar att sova när det är nya lakan.. Känns så fräscht. =)

Hej så länge


En liten bild på mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2009-06-27 @ 14:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0