Jobb Jobb jobb.

Bara andra dagen på jobbet och jag har redan tröttnat, haha, men man får ju pengar så bara till att bita ihop. Känns som om jag kommer att jobba alla fina sommar dagar. Åh så fint väder det är! Och när det är som varmast.. så jobbar man istället för att ligga och steka i solen.
Steg upp klockan sju idag igen, åkte runt 8 tiden och sen blev det jobb. Helt slut idag. Hade en sån fruktansvärd huvudvärk och solen stekte när man hade sina "arbetskläder" på, grymt varmt med långbyxor och skjorta. Men klockan 15 var dagen över! =) Pappa kom och hämtade mig, Emilia & Victor och så fick jag laga maten, hehe. Spagetti, currysås, grönsaker och baugetter. Efter maten kom Emilias pappa och hämtade henne och jag tog det bara lugnt.
Nu ska jag gå en sväng med min vovve, sen blir det duschen och sist sova! Längtar redan tills jag kryper ner och nanar, så trött är jag, haha.
Hoppas alla haft en underbar sommar-dag och njutit! =)

Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0