Natti natti

Mamma sa att mitt rum inte ser så bra ut, haha. Och ja, jag verkligen borde städa mitt rum! Så imorgon blir det städning som gäller! Ikväll har jag även fått ett myggbett. Usch, inte kul. Knotten har börjat komma nu med.
Jag vill ha en mygg- och knottfri sommar med mycket sol och blå himmel med
25 + grader tack! amen. =)
Jag är så sjukt trött på detta regnandet nu. Är inte ni med det? Imorse regnade det lite, men annars har varit uppehåll under dagen, t.o.m så att solen tittade fram ett litet tag. Hört att det ska bli jättefint imorgon? Det får vi hoppas iaf.
Gäääsp nu är det dags att krypa ner i min säng och nana kudden. =)
 
Godnatt, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0