Solbränna

Upp klockan 7 idag igen. Ville verkligen bara ligga kvar i sängen och fortsätta sova.. Men pengar pengar pengar!
Solen stekte på idag också och det var inte ett moln så långt ögat kunde nå. Skönt att det blåste lite iallafall. Jag har ju jobbat med skjorta de senaste två dagarna, men idag efter halva tiden beslöt jag att ta av den för att bli lite brunare på armarna. När jag jobbat färdigt så kollade jag bakom bh-banden för att se om solen tagit något. Emilia tyckte att hon inte såg ngot. Tur det tyckte jag eftersom jag inte har min "bikini-bränna" så. Men efter att jag duschat så kollar jag i spegeln och vad ser jag? Vita streck! Så imorgon blir det bikinin på om det är lika fint och strecken ska bort, haha.

Efter jobbet blev det stan och träffa Nevena! Shoppade lite, bl.a. ett par jeanstights från VILA 249 kr (tror jag de kostade) och ett par vanliga svarta tights (tunna) också från VILA. Sen blev det en kycklingsallad och iskall cola från pastabaren och så gick vi bort till parken och kollade ut på sjön. Underbart! Sen så hämtade vi N's cykel och fortsatte till resecentrum i väntan på min buss. Där träffade jag Fidde lite snabbt och sen åkte jag bussen ut till mina kusiner och träffade släkten. En av mina kusiner, Elina och jag pratade på som vanligt om killar och allt annat allmänt. :)
Mmm tycker att jag har haft en bra dag! =)

Nu blir det verkligen sängen för min del, helt slut!
Puss!

Mmm solen.. lovely!

Kommentarer
Postat av: NEVS

treeeevalns jensson! :D<3

2009-06-26 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0