Sommarlov!

Hej allihopa nu är det SOMMARLOV!
Lyckades kliva ur sängen kvart i 6, stolt, haha. Dock ösregnade det..
Åt lite frukost och sen var det dags att fixa sig. Tur att lockarna hade lyckats hålla sig under natten, så jag slapp locka om allt.
Fick skjuts in av min käre far till kyrkan där jag mötte Maria och Fanny och sen gick vi in för att lyssna på kören som sjöng i en halvtimme. Efter det gick vi upp till skolan i det tråkiga vädret. Samling i klassrummet för att få våra frånvarolappar och sen var det äntligen sommarlov. Tänk så otroligt snabbt ettan har gått, känns som det var igår man började..
Drog ner till stan för att sedan äta på Jaxx med klassen. Efter det blev det en liten runda på stan med Fanny, och Maria åkte hem. Vi träffade Amanda och Evelina och sen var det dags att ta bussen hem. Sen träffade jag Linnéa på bussen och snackade om lite allt möjligt.
Har precis vilat en liten stund så nu ska jag fixa iordning lite här hemma och sen ska sommarlovet invigas med en liten klassfest hos Malin. Trevligt!

jag idag.  Love, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0