stan med maryland

Vaknade vid halv 11 idag och jag som planerat att vakna klockan 9! Aja, pigg var jag iallafall. =)
Tog det lugnt och sen fixade jag mig för att åka till stan och träffa den galet bra människan Maria. Det blev käk på Pastabaren och sen lite shopping. Men dock var det ju inte bästa vädret. Åska och regn! Så galet fint väder det har varit nu på sista tiden och så ska det givetvist regna idag. Hoppas det blir fint väder igen snart! Jag hade iallfall en kalas bra dag på stan idag! En bh, ett linne och frukt + choklad spenderade jag pengarna på.
Nu har jag också provat Marabou Sommar och den var ganska god faktiskt.
Ikväll är jag hemma själv och det blir film, choklad och vindruvor!
Vad ska ni göra ikväll? =)

Nu ska jag städa mitt rum som jag har sagt att jag ska göra 10843 gånger typ, haha.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh såå treevligt det vaaar :D<3

2009-06-30 @ 22:31:34
URL: http://bensinmaaack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0