Sugen på att ta studenten? javisst!

Visst blir man sugen på att ta studenten när man har sett vit/svartklädda och sjungandes treor överallt denna veckan!
Men det är bara 2 år kvar nu, så bara till att bita ihop, för snart står vi där kära ID08A!
 Var bara två lektioner idag igen. Började med tyska, som var otroligt slappt. Sen blev det idrott, inte mycket som hände där heller, som självklart avslutades med sportfrågor.
Drog ner till stan med Fanny och sökandet efter armband började, men hittade inget som jag ville ha, så det fick bli en ring istället.
Vi köpte lite godis och gick upp till skolan igen för att se när treorna skulle springa ut. Satt där ett bra tag och bara tog det lugnt, käkade godis och lyssnade på lite musik. Sen började musiken spelas och skrikandes treor kom utspringandes!
Ner till busstationen där jag träffade min moster, blev ett kort samtal för jag skulle hinna med bussen. Tror faktiskt att jag somnade sen, haha.
Hemma nu och då blir det till att fixa sig inför imorgon till skolavslutningen.  Sen är det äntligen sommarlov!
Imorgon är det kyrkan klockan 8, upp till skolan en stund och sen blir det käk på Jaxx med klassen. Håller tummarna för det blir lika fint väder som det var idag.
Ska snart gå en sväng med min vovve med. Det skulle hon tycka om. :)

Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0