Trött

Det var så klart upp klockan 7 idag igen. Åt lite frukost och sen åkte jag & Victor ut med pappa till jobbet. Det blåste idag, vilket var skönt. Fast hade jag inte jobbat så hade det gärna fått vara vindstilla och en klarblå himmel, hehe. Hade bikini-överdelen på mig idag, men solen tog nästan ingenting. Får pressa bort de vita stecken en annan dag ;)
Idag jobbade jag på bra och är nöjd med min insats! =) Ringde pappa så kom han & min lillebror och hämtade oss. Sen blev det OKQ8 och en glass.
Har precis duschat och det var riktigt skönt. Nu blir det fixa massa saker och sen så ska vi grilla ikväll. Mums! Vad ska ni göra ikväll? :)
Nu ska jag bada vovvarna, puss och kram

Så här såg vädret ut idag. Sol, moln och vind.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara ta det lugnt och kolla film (:

2009-06-25 @ 19:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0