Tuff tuff resa

Godmorgon/godmiddag alla söta läsare! Sitter just nu på ett tuff tuff tåg på väg hem från Emelie. Känner mig riktigt trött och har lust att sova en stund, vilket inte hade varit helt fel med tanke på att jag fick bara drygt 6 timmars sömn inatt, hehe. Var upp till 3, gäääsp. MEN jag hade grymt kul igår kväll! Började med att jag & E och hennes familj åt midsommar mat hos deras vänner. Efter maten så åkte jag, E och Malin buss till Mia och träffade Melinda och sen bar det av mot Pehrsson. Mycket dans och träffade nytt folk. Jag hade en sjukt trevlig kväll som helst om man bortser från en sak! :) Hoppas ni hade en härlig midsommar!
När jag är på hemmaplan så kommer mamma, pappa och min lillebror och hämtar mig, sen ska vi nog hitta på något kul! =)

Nu blir det nog att vila en stund, hörs senare kram kram.

Ibland kan allt kännas lite upp och ner.

Kommentarer
Postat av: . . .

haha söta jennie, du har verkligen fastnat för dessa miranda nallar eller va de nu heter ^^



Förresten, har du läst mina vackra offlinemeddelande ? (: vore jättebra om du hörde av dig om det denna veckan så jag kan fixa tågbiljetter och så i helgen. puss <3

2009-06-23 @ 15:55:42
URL: http://fannysjogren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0