=)

Jag cyklade till vår damm med Busan och så simmade hon runt och sen tvättade jag henne. Hon älskar verkligen att bada, haha! =) Gick runt i bikini och njöt av solen och värmen. Det var riktigt varmt i vattnet. Nästan så jag själv ville hoppa i, hehe. Tog lite bilder som kommer här. =)  (©opyright på alla bilderna).
O'boy vad jag måste städa mitt rum snart, men det gör jag imorgon för snart är det dags för sängen. =) 

Puss och kram


Hittar en liten sten i vattnet


Det är väldigt kul att gräva


Lilla nosen under vattnet


Leka med stenar är kul


Snygg bränna man fått på jobbet bara för att man har handskar på sig.
Blir till att smörja sig med brun utan sol på händerna, haha! ;)


Lite mjukt var det på den lilla "ön"


Något intressant där borta kanske..


Simmar


Bikinin är köpt på H&M förra året. (Ser ut som om jag har page, haha.)


Oufit idag. Jeansskjorta -pappas, tunika -Gina, shorts -kommer inte ihåg och mamis coola cykel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt hund :)

2009-06-28 @ 10:52:29
Postat av: nevs

shaaa dude! hahah du har gått ner i vikt kvinna! :O jag skojjar inte <3

2009-06-28 @ 23:59:45
Postat av: JENNIE S

Sv



Anonym: Tack. =)



Nevs: Shuuu! Oh nej verkligen inte! ;o Men får väl ta det som en komplimang, haha. B-)<3

2009-06-29 @ 00:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0