tionde juni

Och då har även jag skaffat en blogg!

Jag ska snart krypa ner i min sköna säng, eftersom klockan är väldigt mycket och jag måste orka med sista skoldagen imorgon, för sen på fredag är det skolavslutning!

Dagens lektioner bestod av tyska och stadsvandring på svenskan. Jag redovisade om Birger Sjöberg i ösregn och alla var lagom blöta när vi var tillbaka i skolan igen, haha.
När vi slutat blev det ner till stan med Maria som köpte det sista inför skolavslutningen. Sen fick det bli Pastabaren.
Jag har säkert varit i varenda butik för att leta efter ett halsband som ska passa min outfit på fredag, men utan resultat. Mitt i allt sökande kom jag på att jag har ett halsband hemma som skulle passa fint. Så nu återstår sökandet bara av ett armband.

Nu blir det sängen för min del! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0