091118

S h a   s h a   b l o g g e n   o c h   l ä s a r e

Dagen började kl 8 med luftpistol, haha. Träffade mitten stående. ;)
Efter det svenska och sen va skoldagen slut. =) Drog ner till stan med Fanny och käkade lunch. Sen kollade vi på lite kläder och bara för att jag skojade om att jag skulle kolla på en klänning så hittar jag givetvist en! =)
Sen var det dags att pallra sig bort till bussen och åka hem.

Har precis städat klart mitt vardagsrum, kök och hall. Ska städa sovrummet ikväll sen tänkte jag. Känns så skönt att ha det nystädat för jag har gått och skjutit fram städandet! Haha.
Nu ska jag gå den korta biten till stallet och ta in hästarna. Mami har gjort allt annat i stallet idag, lovely!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0