090909

H e e j   p å   e r !  
H a n n   i n t e   b l o g g a   i n n a n   s k o l a n   i d a g ,   
v a r   l i t e   s t r e s s a d .  
I d a g   ä r   d e t   e t t   j ä m n t   d a t u m   s o m   s t å r   i   r u b r i k e n .  
0 9 0 9 0 9 .   H e h e .


Idag har jag endast haft två lektioner. Började vid tio typ och sen slutade den lektionen halv 12. Sen hade jag en stor håltimme till mitt IVÄ som började vid halv 14. Så åt lite på stan och sen försökte jag plugga lite tyska.
Kom hen för en liten stund sen och är helt slut nu. Håller på att somna, så blir nog vila en liten liten stund.
Kram, vi hörs snart!

Mitt hjärta bankade hårt. Säkert 200km i timmen. Men när jag fick syn på dig så var det som om allt föll på plats. Hos dig känner jag mig trygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0