090916

F ö r l å t   f ö r   e n   m y c k e t   d å l i g   u p p d a t e r i n g   i d a g !

För det första ska jag säga att min msn är död. :( Jag kan inte logga in längre. Försökt ladda hem det igen, men det är g o n e.

Började 8 idag med idrott. Fast vi hade utvärdering från Knatte-OS. Jag var ju värd, och var helt slut igår kväll!
Sen gick vi ut och skulle räkna hur många steg man tar på 100m. Jag går 119 steg och joggar 85 steg. Haha. ;)
Dagen slutade med att jag hade psykiatri till klockan 15.

Kom hem efter fyra någon gång och käkade, sen ut och hjälpa mamma lite och sen gjorde jag iordning stallet & tog in hästarna.

Köpte en svart kofta med knappar framtill från gina idag. Perfekt nu när kylan drar igång på riktigt. Brr!
Kommer bild sen på denna koftan och den gråa som jag köpte förra veckan.

Vi hörs!


Åh fatta vad irriterad jag är! Har försökt installera hur många gånger
som helst men det funkar inte! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0