090923

Dagen började klockan 8 med idrott. Blev till att va på gymmet idag. Sen slutade vi! Halv 10. Vår eng/sv lärare kom inte idag. Hur skönt är inte det att sluta efter bara en lektion?
Så drog ner till stan med Malin! Köpte sen en laddare och headset till min andra mobil eftersom min "nya" bara är så död nu. Har haft den i ett år. Kan ni gissa vilken mobil som krabbat mest? Yes.. en W890i. Men jag gillar den väldigt mycket ändå fast den bara "dör" hela tiden. Men nu är den alltså verkligen död. Kvart över elva idag spelade den en sista låt för mig. Sen blev allt... svart. Försökte många gånger (som jag alltid fått göra när den "dör") ta ut batteriet och sätta in det igen och klicka på start-knappen. Men inget livstecken syntes.. Hehe. ;) Så det for en snabb tanke i mitt huvud när jag satt på bussen som var på väg att lämna stan, att jag kommer att vara utan mobil hela dagen idag och imorgon om jag inte fixar laddare till min andra mobil. Så hoppade av bussen och gick till stan igen. Där mötte jag Elli. Följde henne till sin skola där vi käkade. Sen köpte jag det jag behövde till mobilen och hoppade på nästa buss. R.I.P min W890i... Haha nejdå, den ska lämnas in på lagning så får vi väl se vad som händer. =)
Nu ska jag ut till stallet och sen städa mitt rum. Igen. Hehe. ;)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0