Du som tog mitt hjärta

Har precis varit och handlat med min papi och lillebror. Eller, det var jag som fick handla för de satt kvar i bilen, haha. Sitter just nu och lyssnar på Patrik Isaksson och Sarah Dawn Finers låt "Du som tog mitt hjärta". Fin låt!

Häromdagen var jag på stan med Amanda och då köpte jag två armband. Nitarmband och ett flätat läder armband från Lindex. Sen pärlemorörhängen i 3 olika storlekar från Glitter. Alltid bra att ha.
Hittar inte min kamera och hittar inte heller sladden så jag kan ladda in bilder från mobilen. Därför det är lite fattigt med bilder just nu. Här är iallfall en bild på nitarmbandet.

Nu ska jag ut lite till hästarna och ge dom lite mat och sen ska jag nog ut och gå med min vovve!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0