Ja, jag vet dålig uppdatering men..

..idag var jag i  G ö t e b o r g  med  L i n n é a !
Vi hade en riktigt rolig & trevlig dag kan jag lova. =)

Vi tog tåget dit som gick förvånansvärt fort. Men som man säger, - Det går fort när man har roligt.
Väl framme så gick vi direkt till Nordstan och påbörjade vår shopping.
Käkade jättegod lunch/middag på andra våningen där Rut m.fl. låg. Jag valde en räksallad och Linnéa en kycklingsallad. Jättefräscht var det! Och gott med för den delen!
Varit i det mysigaste provrummet någonsin, nämligen provrummen på Lindex!
Efter 6 timmar var det dags att åka hem igen. Och under tiden som vi väntade på tåget, satt vi och mumsade på varsin glass. 
Tågresan hem innehöll mycket skratt, prat och lite godis. Haha, vilken underbart kul dag vi har haft! =)

Med mig hem:

- C
onverse - äntligen
- K
avaj
- K
jol
- T
unika/T-shirt
- BH
- Örhängen
- L
acktights

(Alla bilder kommer sen)

Nu ska jag fixa lite ordning på mitt rum och så hörs vi sen.

Och brrr vad det blåser ute. Hösten är här!
Vad tycker vi om det? 


Kommentarer
Postat av: elin

kul med lite höst shopping!:D

2009-09-05 @ 00:36:53
URL: http://eedlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0