Nu är dom här!♥

Ikväll hämtade jag mina high heels från Nelly! Dom var liite stora men det gör inget, för jag gillar dom ändå! =) Redan gått lite med dom och dom kändes jättebra och är jättesköna.
Tyvärr har jag slarvat bort mina kamera och eftersom den mobilen jag hade innan är död och hittar inte sladden till den jag har nu så kan jag inte ladda in några bilder. :( Men ska låna pappas kamera imorgon så kan ni få se hur dom ser ut på!

Så här ser mina 11 cm klackar ut :)

Jag kommer bli vääldigt lång, men det är snyggt med klackar så bryr mig inte!
Det är bara till att våga! =)
(jag är ca 175 eller kanske längre då jag inte mätt mig på ett tag, hehe!).

Kommentarer
Postat av: Elli-svarar

Ja, du borde vara det :)

2009-09-27 @ 11:49:30
URL: http://lifeofelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0