Ööösregn!

Kom hem för en halvtimme trekvart sen och nu   ö s e r   det verkligen regn! Det är galet så mycket det regnar.
Hade tänkt rida hästen nu, men hallå? Vädret är   h e m s k t.  Regnar sjukt mycket.
Mamma tog iallafall in hästarna innan hon stack till jobbet, så det känns skönt att dom är inne och är torra. Ska snart ge dom lite mat.

Slutade som sagt klockan 14 idag och då drog jag och Fanny ner till stan. Vi hade tur att det var uppehåll vägen dit eftersom vi båda hade ingen jacka eller paraply, haha. Iallafall så köpte jag ett jättestort paraply på Stadium och sen har jag fixat lite grejer inför Göteborg.  S n a r t   å k e r   j a g   o c h   L i n n é a  !
När jag fixat allt, så gick jag och Fanny till Pastabaren. Käkade och sen gick vi till bussen. Det ösregnade och vilken tur att jag köpte paraplyet som fick komma till använding. Haha..

Kollar just nu ut i fönstret och   h e r r e g u d   säger jag bara..

Hoppas på bättre väder!
Vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0