So you think you can dance

Gick in för att hämta Busan och då såg jag att "So you think you can dance" gick på TV:n. Fastnade så klart där! Kunde ju inte missa näst sista avsnittet! Så jag blev sittandes där en timme. Mina favoriter är Brandon och Kayla, men Jeanine har verkligen blivit grymt duktig! Och Evan är också jätteduktig. Ja.. Undrar hur det blir imorgon då vinnaren utses...
Det fick bli en snabb "kiss-runda" med Busan istället och sen dansade jag in i duschen. Haha. ;)

Nu sitter jag i sängen och känner mig hel fräsch (bortsett från förkylningen) och lyssnar på musik.

Nu ska jag släcka lampan och nana. .
Godnatt och sov gott! =)


Brandon och Kayla.


Brandon, Jeanine, Evan och Kayla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0