Traditionella torsdag

Dagen började med att jag vaknade upp ur min sköna säng. Lyckades komma upp, fixade mig och tog bussen mot skolan. Insåg dock när jag gick uppför backen till skolan att jag tagit för kalla kläder.. Matte och samhäll bestod min skoldag av, sen bar det av ner mot stan och möta upp Yazmina! En liten tradition har det börjat bli minsann att träffas varje torsdag, hihi. Blev lunch och sen lite shopping! Köpte goda jordgubbar som vi ska ha till lördag.. Mumma.

På bussen hem såg man hur snön yrde runt utanför. J*vla skit väder. Vill ju ha sommar! Sen bestod min dag av att sova en liten stund, ut till stallet och fixa hästarna, natta dom och sen nu dricker jag ett glas med cola. Ska strax ut och gå en lång runda med min älskade lilla vovve! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0