Årsresumé del 1 (januari-juni)

Jag hakar också på trenden att göra en årsresumé över 2009!

Januari


Jag hade nästan fått tillbaka min naturliga hårfärg...


Men la i blonda slingor.





Februari

(Har bilderna på mammas dator.)

* Piercade en kompis. Under läppen.
* Blev rätt mkt fester denna månaden.
* Var på begravning.





Mars


Jag fyllde 17!





April


Min kompis Jakki tog ut sin häst till mig några dagar och
sen gjorde vi en långritt med våra hästar.


Liten fest vid en brasa...


som slutade kanske vid 5-tiden, vilket ledde till att jag
inte ville ringa och väcka m & p och bestämde mig för
att gå ca 2 mil hem.



Maj


* Majbrasan
* Festade
* Min kusin fyllde år
* "25 maj"





Juni


Klassfest hos Johan


Skolavslutning
- Klassfest hos Malin

* SOMMARLOV!


Sommarjobbet började med Emilia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0