Årsresumé del 2 (juli-december)

Juli


En bild på mig i juli månad.


Sommarjobb.


Emilia och plantorna haha.


Blev stucken på halsen av en jordgeting!


Jobb sliter minsann på fötterna. .


Här leker Emilia med min mobil i "kojan" när vi har rast, hehe.





Augusti


Färgade håret brunt med ljusa slingor.


Köpte kollegeblock till skolan.





September


Jag och Linnéa åkte till Göteborg och shoppade!
Klicka på inlägget om Göteborg här.


Skola, skola, skola...


Här mådde jag ganska bra! =)


Älskade Converse.





Oktober

* Min mobil gick sönder. R.I.P. så det blev inga bilder denna månaden.
* Började vara väldigt mycket med Amanda, Thomas och Arvid.





November

* Amanda färgade mitt hår mörkbrunt.


En bild från November.





December

Har inga bilder från december heller.

* Vaknade av att jag hade lagt min mobil i ett glasvatten och laddaren satt i. Grattis Jennie, grattis. Givetvist så dog mobilen och jag var utan mobil i nästan en dag, haha. Men fick sen låna mammas andra mobil, tack och lov!
* Julavslutning - väldigt skönt!
* Träffade kompisar.
* Julafton firades hos min moster, hennes man och deras dotter i sitt nybyggda hus.
* Nyår: Förfest och middag med Nicole, Natta, Jenni, Myh, Lovisa och Isabella. Sen drog vi till fest hos Dennis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0