I put my trust in you..

Hej på er

Hoppas alla har haft en fin midsommar-helg! I torsdags kom Fanny ut till mig och sen åkte vi och handlade med min mormor! I fredags jobbade jag och sen kom Nevena hem till mig så satt vi 3 utomhus och åt god mat och solen sken. Vi åt jordgubbar från mitt lilla land och sen blev det ingen jordgubbstårts, proppmätta som vi var! Utan det fick bli lite chips och godis. Däremot på lördagen när Nevena och Fanny fortfarande sov så bakade jag minsann jordgubbstårtan :) Riktigt god blev den! Sen åkte Nevena hem på eftermiddagen. Idag har Fanny och jag inte gjort så mycket. Jag tog hand om hästar och hundar åt mamma och pappa som varit iväg. Sen åkte Fanny hem på kvällen och nu sitter jag och lyssnar på musik.
Haft en lugn och bra helg med strålande solskens väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0