Havremjölk?

Nu har jag precis ätit frulle. (Jag kanske borde kalla det lunch?) Ska snart dricka mitt dagliga glas c-vitamin brustablett och sen blir det till att fixa sig.

Jag kom på för en liten stund sen vad det var jag hade drömt om i natt. HAVREMJÖLK MED CHOKLADSMAK. Eh, ja okej? Minns i alla fall att jag hatade smaken. Usch och fy inte alls så gott som jag trodde att det skulle vara. Igår kväll smakade jag en "Havredryck med chokladsmak" i en festis/mer-förpackning. Blää.
Har någon av er druckit havremjölk?

Tar nog med mig min lilla laptop till stan sen så jag kan uppdatera mer under dagen, för det blir ett par timmar där..

Nu ska jag fixa mig, hörs sen!


den bruna smakade jag igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0