Nattblogg

Kan inte sova.. Sov en stund när jag kom hem förut. Varit så trött igår och idag. Feber suger. Men har inte feber längre, bara ont i halsen. Ingen röst typ, haha.

I måndags var det först hem till min dude Nevena och ha en frukostdejt, haha. Big breakfast. Sen bar det av mot skolan och sen ner till stan. Köpte lite fika och träffade sen Emilia och hade en fikastund i bilen med henne och pratade om allt. Sen kom Josefine, så åkte vi till träningen. Dock var Josefine och jag bara med i typ 20 min, haha båda hade feber.. Så det blev sängen sen när jag kom hem.

Idag (tisdag) så var det först skola, sen ner till Pastabaren med Maria och hade min lilla laptop med mig så vi satte igång min webcam och läskade (stavas det så?) Fanny med maten och den älskade colan, haha. Sen blev det bussen hem och sov sen ett par timmar. Sen har jag suttit vid datorn, men inte lagt upp ett enda inlägg? Dåligt av mig, måste bättras på den fronten.

Nu känner jag att det är dags att fixa sig för att krypa ner i sängen.
Hoppas ni haft en bra dag och godnatt till er fina läsare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0