"och sen så jag bara.. bla bla.."

Pratar med söta Fanny i telefon. Vi snackar om ALLT möjligt, haha. Bäst.
Har bevisat återigen att mitt MVG i hemkunskap var rätt betyg för mig. Mumma.

Vaknade vid halv två idag. Somnade någon gång vid 5 inatt? Motion på ca 1 mil kl 4 inatt. Love it? No, hate it. Det var så jääävla kallt. Frös som fan. Men.. det var bara till att bita ihop för hem skulle jag! Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu igen bara för att jag inte hade vantar och mössa eller tillräckligt med kläder på mig..

Ciao my cool readers, talk to you laaater

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej! Haft en bra dag? :)

2010-05-02 @ 22:52:04
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0