Your body is a wonderland

Hej på er!

Jag är så trött. Vaknade precis efter att ha sovit en stund efter att jag kom hem. Gud så skönt det var.
Hoppas allt är bra med er! Jag är rysligt trött. Ska bara äta upp min lunch och sen är det utomhus som gäller.

Min dag igår:
Steg upp vid 9 & gick ut till stallet. Släppte ut dom 3 som inte skulle ridas och sen gav jag dom andra 2 frukost. Mockade och fixade hela stallet under tiden som dom åt, sen kom mamma och vi red ut i skogen på våra hästar. Efter det hämtade pappa och jag havre, sen när stallet var helt klart gick jag hem och tränade. Efter träningen blev det dusch & frukost och sen fixade jag i ordning mig. Övningskörde lite sen med mamma, gick bra.

Vid 18-tiden fixade jag lunch och så kom Emilia och vi började fixa oss. Sen bar det in mot stan där vi skiljdes åt varsitt håll.
Jag träffade Yazmina och Emilia träffade Elin. Blev krogen en sväng, sen mot Oleo med Yazmina, Hampus och Anton där vi träffade på Amir! Pratade lite med honom och jag uppfattade honom som jätte trevlig, plus att han var mycket längre än vad jag hade trott! :) Sen gick jag och Yazmina till krogen där vi träffade ett gäng killkompisar. Vid halv 3 drog jag och två killar till efterfest. Trevligt! Somnade vid 9 och sov till 12, så ni förstår nog att jag är trött ;)

Min dag idag än så länge:
Vaknade upp vid 12 och så skulle vi åka hem. Hemma vid 13 och då blev det lite frukost och sen somnade jag vid 14 och sov till 17:30. Gud så skönt, skönt, skönt. Fortfarande grymt trött, men ska inte sova mer nu förrän jag ska gå och lägga mig. Ikväll blir det städ och plugg för min del. Orkar jag? Nej, men jag måste. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0